Anasayfa » Sıkça Sorulan Sorular

    Sitemizde satılan ürünler yetkili ithalatçı firmasından alınmakta olup orijinal üründür. Ürünler size açılmamış paketlerinde, garanti belgesi ve faturası ile gönderilmektedir.

    Süper Hızlı Gönderi logosu ile satışa açık olan ürünler hediyelikesya.com.tr  stoklarında bulunan ürünlerdir. Diğer ürünler siparişiniz doğrultusunda tedarikçi firmalarından temin edilerek size gönderilmektedir.

    Anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları Türkiye'nin her bölgesine teslimat yapmaktadır. Ancak bazı özel bölgeler için teslimat günü ya da şekli değişkenlik gösterebilir. Detaylı bilgi için aşağıda linklerden bilgi alabilirsiniz

    Ürün sayfalarımızda KDV hariç ve dahil fiyatlar belirtilmektedir.

    Firmamız stoklarında mevcut olan ürünlerimiz sitede süper hızlı gönderi logosu ile yayınlanmaktadır. Bu ürünler siparişiniz onaylandıktan sonra 24 saat içinde kargoya verilmektedir. Bunun dışında kalan ürünleri sipariş vermeniz durumunda ise tedarikçi firmadan ortalama olarak site üzerinde belirtilen süre içerisinde getirtilmekte ve kargo ile adresinize gönderilmektedir.

    Kampanya koşullarına göre bazı hediye ürünler otomatik olarak sepetinize eklenmekte, bazıları ise sepete ekle tuşunun tıklanması ile eklenebilmektedir. Hediye ürünü ayrıca sepetinize eklemediyseniz siparişinizi iptal ederek yeniden sipariş verebilirsiniz.

    Sitemizde yapılan tüm geçmiş ve aktif kampanya detaylarına "Hesabım" sayfanızda bulunan "Kampanyalarım" bölümünden ulaşabilirsiniz.

    Kampanyalarımız belirli harcama limitleri doğrultusunda aktif olabilmektedir. Ürün iptal etmeniz durumunda kampanyaya dahil olacak siparişinizde belirtilen harcama alt limiti altına düşmeniz durumunda kampanyadan faydalanamayacaksınız.

    Sitemizden online olarak sipariş verilebilmektedir. Telefon ya da e-posta yoluyla sipariş vermek mümkün dür.

    Ödeme Profili oluşturabilmek için öncelikle bir sipariş vermeniz gerekmektedir. Siparişinizin onay aşamasında "Ödeme Profili" oluşturmak isteyip istemediğiniz yönünde sayfada bilgilendirme yer almaktadır. Bu sayfada bulunan adımları takip ederek Ödeme Profili oluşturabilirsiniz. Oluşturduğunuz Ödeme Profilinizde değişiklik yapılamaz. Mevcut Ödeme Profilinizi "Hesabım" sayfasında bulunan "Hesap Ayarlarım" altındaki "Hızlı Ödeme Tercihlerim" sayfasından silebilirsiniz.

    Üyelik iptali müşterilerimizin talepleri doğrultusunda onay alınarak tarafımızdan yapılmakta olup daha sonra aktif edilememektedir.

    Kargo bedava kampanyalarımız değişkenlik göstermektedir. Ürüne özel kargo bedava, genel kargo bedava ya da banka kredi kartlarına özel kargo bedava kampanyalarımız bulunmaktadır. Kargo bedava kampanyalarımız için tıklayınız. 

    Ürüne özel kargo bedava kampanyalarında sepetinizde sadece o ürün olması durumunda kargo bedava olacaktır.

    EFT/Havale ile yapılan ödemelerin onaylanabilmesi için ödeme dekontunuzun üzerinde mutlaka sipariş numaranız yazmalıdır. Sipariş numarası olmayan ödemeler, sizin vereceğiniz bilgiler doğrultusunda kontrol edilerek sipariş onayı gerçekleşecektir.

    Sitemizden verdiğiniz siparişlerinizin teslimat adresini üyelik sayfanızdan değiştirebilir ya da müşteri hizmetlerine mesaj göndererek değişim talebi iletebilirsiniz. Üyeliğiniz üzerinden adres değişikliği yapabilmeniz için siparişinizin yurtdışı siparişi olmaması, siparişinizde üretici/satıcı firma tarafından gönderilen ürünlerin bulunmaması, siparişinizin bugün teslimat uygulaması kapsamında verilmiş olmaması ve tedarik süreci tamamlanmış hazırlık sürecinde olan ürünlerin siparişte bulunmaması gerekmektedir. Belirtilen durumlarda ve bu durumlara ek olarak hızlı ödeme profili üzerinden oluşturulmuş siparişlerde müşteri hizmetleri ekibi tarafından kargo çıkışı yapılmadan adres değişikliği yapılamamakta olup, kargo çıkışı yapıldıktan sonra kargo firmasına talep iletilmek suretiyle adres değişikliği yapılabilmektedir. Kısmi kargolama yapılmış siparişlerde kalan ürünlerin farklı adrese yönlendirilmesi yapılamaz. Bir sipariş için tek bir adres üzerinden teslimat yapılmaktadır.

    Sipariş formunda belirlediğiniz fatura adresinizde değişiklik yapılamaz.

    Sipariş oluşturma aşamasında belirlediğiniz fatura ismi ve adresi değiştirilemez.Bu nedenle siparişinizi onaylama süreci içinde size gösterilen sayfalarda fatura adresinizi kontrol etmeli ve siparişinizi bu şekilde onaylamalısınız.

    Ödeme işlemleriniz, sipariş oluşturma anında tamamlandığı için ürün değişim işleminde seçtiğiniz yeni ürün fiyatının, siparişinizdeki ürün fiyatı ile aynı ya da daha düşük tutarda olması gerekir. Ürün değişim işlemi bu koşulda ancak siparişiniz tedarik sürecinde iken gerçekleştirilir. Ürün kargoya verildikten sonra ürün değişim işlemi yapılamaz.

    Kargo firmalarıyla yaptığımız anlaşmaya göre kargo şubesinden teslimatımız bulunmamaktadır. Ürünlerin teslimatı belirlediğiniz teslimat adreslerine yapılır. Sipariş oluşturma aşamasında kargo şubesi teslimatı bilgisi verdiyseniz siparişiniz size gönderilemeyecektir.

    Siparişleriniz ayrı ayrı alındığı ve faturalandırıldığı için iki ayrı siparişinizi size tek bir kargo çıkışı ile gönderememekteyiz.

    Sipariş verdiğiniz ürünler sitemizde belirtilen tahmini teslimat sürelerinde depomuza ulaşmakta ve bekletilmeden paketlenerek kargo ile adresinize gönderilmektedir. Maalesef siparişleriniz için teslimat tarihi belirleyemezsiniz.

    Siparişinizdeki ürünler henüz tedarik aşamasında ise siparişinizi yine online olarak iptal edebilirsiniz. Sipariş Takibi sayfanızda bulunan "Sipariş İptal" butonuna basarak tüm siparişinizi iptal edebilir ya da "Sipariş Detay" sayfanıza girerek bir ya da birkaç ürün iptali gerçekleştirebilirsiniz.

    Siparişiniz iptal edildiğinde ödemiş olduğunuz tutar kredi kartınıza ya da hesabınıza online olarak geri ödenmektedir. Bu sebeple, iptal edilen siparişiniz yeniden aktif edilememektedir. Dilerseniz online olarak yeniden sipariş verebilirsiniz.

    Ödeme işlemleri siparişinizi oluşturma aşamasında tamamlanmakta olup nihai sipariş olarak bize ulaşmaktadır. Bu sebeple mevcut siparişinize yeni ürün eklenememektedir. Dilerseniz sitemizden ayrıca sipariş verebilirsiniz.

    Siparişlerinizde tek bir teslimat adresi kaydı alınabilmekte olup aynı siparişte bulunan farklı ürünler farklı teslimat adreslerine teslim edilememektedir

    Siparişlerinizde bulunan ürünlerin tahmini kargoya veriliş sürelerini Sipariş Takibi sayfanızdaki Sipariş Detaylarınız içinde ve ürün sayfalarında görebilirsiniz.

    Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra, kargo firmasının teslimat zamanı teslimat bölgenize göre değişkenlik gösterebilmektedir. Detaylı bilgiyi Kargo firmanızdan alabilirsiniz

    Siparişleriniz için kargo teslimatı tercihinde bulunduysanız teslimat saati belirleyememekteyiz. Teslimatlar kargo firmasının çalışma saatleri içinde size teslim edilecektir.

    Siparişiniz tarafımızdan kargo firmasına teslim edildikten sonra size SMS ve e-posta yoluyla kargo takip bilgileriniz iletilir. Bu bilgilendirme size ulaşmadı ise Sipariş Takibi sayfanızdan kargo bilgilerinize ulaşabilirsiniz.

    Kargo firmalarının teslimat süreleri teslimat bölgelerine göre değişkenlik gösterebilir. Mobil Bölge olarak tanımlanan teslimat yerlerine kargo firması haftada bir ya da birkaç kez teslimat yapmaktadır.

    Siparişiniz size ulaştığında, kargo görevlisi yanınızda iken ürün paketini kontrol ediniz. Kargonuzun eksik ya da yanlış gelmesi durumunda kargo görevlisinden tutanak tutmasını isteyiniz. Ürünü, bu tutanak ve doldurmanız gereken Eksik Ürün Başvuru Formu ile birlikte hediyelikesya.com.tr  geri gönderebilirsiniz.

    Siparişinizde yer alan ürün/ürünlerden bir ya da bir kaçı faturanızda gönderildi olarak görünmesine rağmen teslim edilen kargo paketi içinde yoksa öncelikle “Sipariş Takip” sayfasından “Siparişimde Eksik Ürün var” Başvurusunda bulunmanız gerekmektedir.

    Eksik ürün başvuruları ürünlerin size teslim edilmesinden sonraki 7 gün içinde sitemiz üzerinden yapılmalıdır.

    Form doldurmanız sonrasında ilgili yetkilimiz başvurunuzu inceleyecek ve talebinizi işleme alacaktır.

    Başvuru formu olmayan talepleriniz için ne yazık ki işlem yapılamayacaktır.

    Siparişiniz size ulaştığında, kargo görevlisi yanınızda iken ürün paketini kontrol ediniz. Kargonuzun hasarlı çıkması durumunda kargo görevlisinden tutanak tutmasını isteyiniz. Ürünü, bu tutanak ve doldurmanız gereken Hasarlı Ürün Başvuru Formu ile birlikte hediyelikesya.com.tr  geri gönderebilirsiniz.

    Faturalarınız, sipariş oluşturma aşamasında yaptığınız tercihe göre gönderilmektedir. Sipariş faturanızın ürün ile birlikte gönderilmesini istediyseniz hediyelikesya.com.tr paketi üzerinde şeffaf bir poşet içinde faturanız yer alacaktır. Faturanızın siparişinizden ayrı olarak gönderilmesini istediyseniz faturanız tarafımızdan posta ile fatura adresinize daha sonra gönderilecektir. Satın aldığınız ürün doğrudan tedarikçi firma tarafından size gönderilen bir ürün ise faturanız daha sonra tarafımızdan fatura adresinize posta ile gönderilecektir.

    Sitemizden satışı yapılan ürünler açılmadan adresinize gönderilmektedir. Bu sebeple genellikle ürün paketleri içinde bulunan garanti belgeleri tarafımızdan kaşelenememektedir. Dilerseniz garanti belgenizi bize gönderebilir ve kaşelenerek size yeniden gönderilmesini isteyebilirsiniz.

    Satışı yapılan ürünlerin tahmini teslimat süreleri değişkenlik göstermektedir. Siparişinizde birbirinden farklı zamanlarda temin edilen ürünler bulunabilir. Ürünleriniz temin edildikten sonra bekletilmeden hemen kargoya verilmektedir.

    Satın aldığınız ürünün arızalanması durumunda fatura ve garanti belgesi ile ürünün servisine doğrudan başvuruda bulunabilirsiniz.

    Taksitlendirilmiş kredi kartı alışverişi iadelerinde tutarın tamamı, sahibi olduğunuz kredi kartının bankasına tek seferde ödenir. Bu aşamadan sonra banka, bu tutarı kredi kartınıza her ay taksit tutarı kadar yatırır ve çeker (ekstreye + ve – olarak yansır ). Bu işlem taksit sayısı kadar ay süresince devam eder. Eğer iadeden önce 1 veya 2. taksit vb. ödemiş iseniz  en son  1 ve 2 . taksidi hesabınıza yatırır fakat diğerlerinde olduğu gibi bu tutarları  hem yatırıp hem de çekmez, sadece ekstreye + taksit tutarı kadar meblağ yatırılır. Bu tutarları ödeme yapacağınız aya ait kredi kartı ekstrenizde + Bakiye olarak görebilirsiniz.

    Kredi kartı ile oluşturulmuş siparişlerin geri ödemesi online olarak yapılmaktadır. Ödemenizin hesabınıza geçme süresi bankaların işlem süreçlerine göre farklılık gösterir.  Ödeme şekli “Havale/EFT” veya "Kapıda ödeme” olan siparişlerin geri ödeme işlemi IBAN üzerinden gerçekleşmekte olup, geri ödeme işlemi için üyelik sayfanız üzerinden IBAN numarası kaydetmeniz gerekmektedir.

    Sepetinizde ürün bulunmamaktadır